Klachtenprocedure Niet tevreden? Laat het ons weten
Bij Reham Hypotheken streven we ernaar om je zo goed en zorgvuldig mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat je ergens niet tevreden over bent. Laat het ons weten! Samen zoeken we naar een passende oplossing.
Hoe kun je een klacht indienen?
Dit kan per mail, telefonisch of schriftelijk op het onderstaande adres:
Reham Hypotheken
Steenstraat 34
4561 AS Hulst
Natuurlijk kan ook het onderstaande formulier in worden gevuld. Na ontvangst van je klacht sturen we je binnen 5 werkdagen een bevestiging. We streven ernaar om je klacht binnen 6 weken volledig te behandelen. Wanneer je niet tevreden bent met onze reactie, kun je terecht bij het onafhankelijke Klachteninstituut Financiële Dienstverlening. Onze volledige klachtenprocedure kun je hier teruglezen.
Omschrijf je klacht en vul je contactgegevens in. Wij nemen binnen 5 werkdagen contact met je op.